Bereninannesi hayırlı ramazanlar canım . Ben ilk kızıma yaptırdım iki doz şeklinde. Doktorumuz önerdi araştırdım da o zamanlar bayağı. Yaptırılması taraftarıyım zehirli ishal tehlikeli. Gerçekten faydasını gördük en azından hastalığı atlatması hafif oluyordu . Nasip olursa bu bebeğime de yaptıracağım inşallah 🙏 bir de menenjit aşıları var ben onları da yaptırdım tavsiye ederim yine . Kızım geçtiğimiz Temmuz ayında havale geçirdi biz de irsi kardeşim ve ben de uzunca yıllar ilaç kullanmıştık. O zaman anladım iyi ki yaptırdığımı çok şükür bir daha tekrarlamadı inşallah sağlıkla büyüsün evlatlarımız 🌸