Sy2309 Hamileliğimin 7. Haftsındayım her dakka ağlayasım var isyan eder gibiyim bulantılarım bir dakka geçmiyor yemek yiyemiyorum ellerim ayaklarım hep uyuşuk rahat uyku yok çok zor geliyor herkes mi yaşıyor ben mi çok zor atlatıyorum 🥺 hiç bitmeyecek gibi
Ginger_ Sy2309 iki üç haftaya kadar azalır inşallah canım kiminin böyle oluyor başlarda içini rahat tut geçecek ❤️
beyzacmvrc Sy2309 sabret kuzum benim hamileligim seninki gibi zor geçmedi belki burdan konuşması kolay olacaktir. Ama bazen aşırı bel ağrısı baş ağrısı vs olurdu bulantılar da olurdu. Şimdi çatı kemiği ağrısı başladı bazen oram çok agriyo şöyle böyle diyorum sonra vicdanım o kadar acıyor ki. Şükrediyorum sonra. O kadar kadın anne olmayı bekliyor nelerinden vazgeçiyor evlat için diyorum. Rabbim aratmadı verdi bekletmedi şükür diyorum. Sende sabret 12. Haftadan birden kesiliyo bulantılar diyolar onun oncesinde de yavaş yavaş azalır inşallah ♥️
Nurcanben Sy2309 19. Haftamdayim tam bulantılarım bitti derken şuan tekrardan aşırı artmış durumda valla bende öyleyim ya ağlamak istiyorum neden hiç iyi olamıyorum ben diye elimde olmadan isyan ediyorum biraz çünkü hergun kötüyüm 🤦🏼♀️
parasiempre Sy2309 siz benmissiniz 🫠 hic hic uzulmeyin benim hamileligimin ilk 2 ayi acaip depresif gecmisti ama zamanla azalip kayboluyor o his, yerini mukemmel duygular aliyor 🤤😍 saglikla alin kucaginiza, dilerimki tum sikayetleriniz bir an once gecer🤍
Sy2309 Çok teşekkür ederim unarım hemen geçer canımdan can kopuyor resmen böyle güzel cevaplar görünce endişelerim gidiyor sağlıklı günler dilerim 🫶🏻🥹
Nurcanben Sumyduman evet prilam kullanıyorum ama şu 3 4 gündür tuhaf bir şekilde ilacı sindiremiyorum daha çok midem bulanıyor
Sumyduman Nurcanben bende de aynısı oldu midem taş gibi oluyor aşırı huzursuz hissettiriyordu kendimi ilacı bıraktım. 1 hafta kusar kusar toparlarım dedim yeter ki bünyem savaşsın. Bakalım ne olacak. Dün hasta olmama rağmen kendimi daha dinç hissediyordum ama bugün çok midem bulanıyor. Sanırım antibiyotik kullanıyorum o da yapıyor