Aleyna3461 Kızlar ben oruç tutmak istiyorum ama eşim tutmamı istemiyor doktorumada sormadım sizler tutucak mısınız şuan 24 haftalığım
Likayolcusu Aleyna3461 benim eşim tutma diyor ama ben deniycem kötü olmazsam hepsini tutucam 23+5 ikiz gebeyim
Aleyna3461 Zeynepozcan hocaya sordum ben sağlık problemin yoksa tutabilirsin dedi çok tutmak istiyorum ama bilmiyorum
Aleyna3461 kahvesever__ tutan tanıdıklarımda var benim bazı doktorlar bi problem olmadığı sürece tutabilirsiniz diyo
Zeynepozcan Aleyna3461 hoca dediğiniz din görevlisi sanırım, doktordan daha iyi bileceğini düşünmüyorum kaldı ki din görevlisiyse de eğer gebelerin oruç tutma zorunluluğu olmadığını, kazasını tutabileceğini de söylemiş olması gerekir
Poncikbirannis Aleyna3461 ilaç falan kullanmıyor musunuz ya da bebeğe bir zararı olur diye korkmuyor musunuz
Aleyna3461 kahvesever__ yani o kadar detayını bilmiyorum ben kan ilacı ve vitamşn kullanıyorum zaten ekstra bi ilacım yok onun ayarlamasını doktor söyler heralde
ysmnprltn Kız bu kaçıncı başlık. Herkesin gebelik süreci farklı işliyo herkesin bünyesi farklı. Doktorunuza sorun bence burda kulaktan dolma bilgiyle olmaz
Aleyna3461 ysmnprltn evet ben kendimi iyi hissediyorum bi problemimde yok tutabilxeğimi düşünüyorum sadece genel olarka merak ettiğim için sordum
Aleyna3461 Poncikbirannis ilaç kullanıyorum biri aç karna biri tok karnına kan ilacı ve vitamin ilacı oda onun ayarlaması yapılır diye düşünüyorum
Aleyna3461 Zeynepozcan zaten zorunlu olduğumu söylemedi sadece bi sağlık problemin yoksa tutabilirsin dedi
Aleyna3461 kahvesever__ benim komşuma doktoru tutabilirsin dedi hatta gayet iyiymiş bebekte suyu falan tuttuğu süreçte ama herkesşn bir olmaz tabiki
Aleyna3461 Likayolcusu bende bi gün deneyip ona göre karar verme taraftarıyım ama eşim onuda istemiyo
Likayolcusu Aleyna3461 sizin vücüdunuz herkese ayrı olarak farz sonuçta sizin bileceğiniz bi şey ama farzsonuçta bi riskiniz yok kötü olmuyorsunuz bebek güzel gelişiyorsa keyfi yiyemezsiniz yanlış anlaşılıyor her hamile kafasına göre farzı silemez rahatsız olan kötü olan tutamayabilir deniliyor
Kiwi12 Aleyna3461 aslında çok tutmak istedim belkı bı ramazan daha göremem dıye ama esım aılesı tutma dıyr bırde kanım çok çok düşük doğuma gubşerım kaşdı vıtamın eksıgım var enfeksıyon var şu içmem lazım kan yapıcı şeyler yemem duEnlı beslenme gerek bunuda oruç tutarsam yapamam bılıyorum ben çok halsı olurum oruçta hıc halım olmaz şimdi ıkı çocuk var hamıle halımle karbı doyacak ve kaynanamm lar gelıyor ben tutmuyormuş bu sene 😞
Aleyna3461 Kiwi12 sizin tutmamanız daha iyi olur sağlık problemleriniz olduğu için riske atmayın bence
Kiwi12 Aleyna3461 elimde öyle dıyor bırde erken doğum olucakmış doktor en fazla 7yada 10 güne doğar dedı