Rabiafa Haftadayım pozisyon olarak assagıda fakat hala kanala girmemiş bebek. 😏 son haftada girer mi ? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
Pamukbebegimm Rabiafa oğlum 40+3 te 4 cm açılmam olmasına rağmen girmemişti 😑 mecburi sezaryana aldılar ama çok rahat geçmişti
Esra_57 cansubuluttt nasıl yani açıklığın var ama bebek kanalda Değil açıklık nasıl oluyor peki benimde 4 cm açıklığım var ama 36. Haftayım ben doğmasın diye yatıyorum
Rabiafa Sinem011 Doktora sordum süreç normal diyelim dedi. Son haftada girme ihtimali varmış ama cok da umut verici konuşmadı açıkçası
cansubuluttt Rabiafa artık normal dogum cok azaldı ne kadar uzucu ben cok ıstemıstım ama kısmet degılmıs
Bizantion Benimde 39+1 ne kanala girdi ne de kafası asagıda cuma sezeryan olucam cok normal istiyordum hatta 2 gün var dua ediyorum ümidim var hâla 😞
Rabiafa Bizantion bende normal doğumdan yanayım fakat hakkımızda hayırlısı neyse o olsun artık sağlıklı olsunlar da..
Bizantion Rabiafa öyle kesinlikle ama ameliyat olmak kesilmek bilmiyorum cok korkutuyor hemen toparlanmak istiyordum neler neler denedim dönsün diye olmadi ne yuruyusler yaptim çatal genislesin vs diye hepsinin cöp olmasi üzdü baya
cansubuluttt Esra_57 rahimin açılması ve bebegın kanal acılması farklı seyler normalde bırbırını uyarıp aynı anda ıkısınınde acılması gerekıyor. Ama bende olmadı hatta halamda da olmamıs oda zorunlu sezeryan olmus 20 yıl once
Rabiafa Bizantion en azından saatlerce sancı çekip sezeryana alınmayacaksınız. Benim bi tanıdığım saatlerce sancı çektikten sonra cocuk kanala giremediğinden mecburu sezeryana alındı açılması normal olmasına rağmen
Kumsal10 Rabiafa pozisyon olarak baş geliş mi yani benim de ilk gebeligim fazla bilgiye sahip deglm bugün doktor baş geliş dedi kanala girmesi demi gerekiyor