Eveet sonunda benimde doğumum oldu 2 gündür normal sancı cekiyordum dayanamadım suni aldım en yuksegini ama maelesef 5 cm açıklıkla kaldık daha fazlası olması sezeryan kararı verdim çok güzel geçti hiç bı ağrı sızı olmadı anestezi uzmanları sohbet eşliğinde yapıyor rabbim herkese iyi insanlar çıkarsın ben çok memnun kaldım şuan agrilarim var evet ama ağrı kssici alıyorum çok şükür ben kavuştum darısı herkesin başına inşallah normal olanlara rabbim kolaylik versin 🐣🥰