Angels Kızlar 33 ten sonra ne sıklıkla doktora gidilir? Ben 36 da gitmeyi düşünüyorum sezeryan 38 de olucam geç mi kalırım?
Denizkizi Doktorunuza bagli aslinda sonucta randevu tarihini onlar belirliyor .. Ben ayda 1 gidiyorum tabi riskli bir gebelik sorun olmadigi icin cok sukur yetiyor .. Suan 35+2 haftaligiz , ilk defa bu ay 2 defa gitcem 6 kasimda yani dun gittim ve 15 gun sonra tekrar gel dedi nst vs icin normal dogum icin musaitmisim 20 kasimda tekrar gidicem .. Son rendevum da 4 aralik olucak ondan sonra dogum olur o umarim 😊😊
Angels Denizkizi benimde herşey yolunda çok şükür bende 35 te gideyim madem 36 da geç olur sanırım 38 de sezeryan çünkü Doğuma geleydin bari demesin 😂😂😂😂
Sevgi61_ 33+3 deyim herhafta cagiriyor ama suyum sinirda kontrol amacli normalde.15 gunde bir cagiriyor 😊
Denizkizi Sevgi61_ gecmis olsun .. Cagirma durumlari gebelik surecimizle alakali bir durum ben dun gittim suyu genel durumu vs iyiydi .. Sik sik gitme durumum hic olmadi ..