Bersu26 şehir hastanesinde daha yeni yeğenim oldu. Doğumun son zamanlarına doğru kadın refakatcı alıyorlar yanına doğum başladığı zaman geri çıkartıyorlar yakınınız baya 3 4 saat kalıyor yanında skntı olmadığı sürede ilk doğumun da da öyle olmuştu. Doğum olduktan yarım saat 40 dkka sonra babayı çağırıyorlar yanında baya kalıyor sonrasında odaya çıkarılıyorsunuz ziyaretçi saatleri oluyor 2 ile 3 arası çocuk dışında herkes gidebiliyor kendnız çıkıp koridor kısmına bebeğinizi getirebiliyorsunuz