Kesinlikle doktoruna söyle. Ayrıca bir idrar tahlili de yaptır. Benim de oldu. Baştan doktorum olur öyle şeyler dedi önemsemedi. Gün geçtikçe arttı. Sancılarım olmaya başladı yalancı sancı ya da doğuma hazırlık diye düşündüm hep. En son sancım dayanacak gibi değildi.bebek geliyor diye panikle gittik Alttan muayene ettiler açılma var mı diye ve enfeksiyon olduğunu söylediler. Enfeksiyon kasılmaları yapıyormuş. Bebeğin gelmeye niyeti yokmuş. Fitil verdi bol su iç dedi. Antibiyotik ve tek seferlik toz karışım verdi. İdrarım da kan çıkmıştı çünkü.. çektiğim ağrı sancı çok oldu. Tedbirini al. Enfeksiyon erken doğumu tetikler dedi muayene eden ebe