Meyvebicagi Merhaba kızlar. Size pozitif mi pozitif spinal sezeryan doğum hikayemle geldim. 21 Mart’ta 12:16 da dünyamı değiştirenim geldi çok şükür 💙 pazartesi günü 20 Mart’ta kontrolüm vardı. Ve biz 39+4 olmuştuk bebek hala kanala girmemişti ve normal doğumu bekliyorduk. Bir iki paylaşımıma denk gelenleriniz vardır belki doğurmaktan aşırı korkuyordum,ilk doğumumdu. Nst’ye girdim ağrı sızı yok, ultrasonla bakıldı hala kanalda değil, bebek de kilolu yarın gel alalım artık tehlikeye giriyor bundan sonrası dedi doktorum. Ben hala algılayamıyorum 23 ü bari olsa derdindeyim doktorum taviz vermedi. Eve geldik hala sabaha kadar ya normal doğmaya kalkarsa korkusu var 😅 evi toplarladım, çamaşırları yıkayıp serdim, çantamın son kontrolleri hala aklımca sabah doğuma gideceğim gerçeğine de inanamıyorum. Bir güzel gece olmadan karnımı doyurdum. Duşa girdim sonra bir uyumuşum son zamanların nerdeyse ilk deliksiz uykusu 😬 sabah kalktık eşimle hastaneye geçtik annemler geldi. Odamıza çıktık dediler önlüğü giy nst ye bağlıycaz buradayken sonda takılacak 🥹 aman yarabbim ne olur ben uyuşunca yapın dedim bizde prosedür böyle dediler neyse kabul ettim bir saat kadar nst ye bağlı kaldım sondaya o kadar odaklandım ki o anda dedim iyiki sezeryan,normal doğum olsa ben taşikardi geçirirdim diye 😅 saat on ikiye geliyordu dediler gidiyoruz ah dedim kaçış kalmadı herkesle vedalaştım kapıya kadar beni geçirdiler ve içeri alındım. Ekip o kadar iyiydi ki oyun havası açmışlar ne istersin diyorlar bana 😂 doğurmadan kaçmak mümkünse dedim maalesef dediler burdan dönüş yok. Belden spinal iğnesini olucam orda soğuktan öyle bir titreme geldi ki inanın iğne etkisiz eleman vurun diyorum yapıyorlar olmuyo yapıyorlar olmuyor bir kaç kere denediler bir ara titremedim o zaman iğne tuttu hemen yatırdılar herkes bişiler yapmaya başladı derken doktorum geldi. İyiki sezeryana karar vermişsin ve tam zamanında almışız bir gün daha dursak tehlike artarmış dedi. Ben kesiyor musunuz dememe kalmadan bebeğin dediler yanağıma sıcacık bir şey yapıştı 🥲🥹 içim coştu resmen kendiliğinden gözyaşlarım sel oldu. Bebek doktoru geldi muayene etti onu alıp gittiler. Sonra benim dikişlerime geçildi. O kadar ne oluyor ediyor odaklanıyorsunuz ki işlemler çabucak geçiyor. 20 dakikaya kadar beni de çıkardılar bütün ailem kapıda beni beklemiş, minik evlat odada 😇 zaten uyuşukluktan kendinizi jöle gibi hissediyorsunuz akışkansınız hareket var ama his yok 😂 serumlar iğneler derken bişi de hissetmiyorsunuz uyuşukluk geçtikçe tek hissettiğim adet sancısına yakın bir ağrı fazlası değil akşam üzeri gelip kaldırdılar ve o kadar korkulacak değil ben çok az acıyla kalktım. Sonra bol bol yürüyüş ve bu sabah taburcu olduk. Ramazan bereketimizi aldık evimize geldik 🤗 darısı benim gibi doğumu gözünde aşırı büyütüp korkan hamişlerimizin başına 🤲🏻 biz bu gece ilk sahurumuzu Göktuğ 💙 bey ile yapacağız.
Dolphin16 Meyvebicagi hoşgelmiş Göktuğ paşa 🧿🧿 Allahım sağlıkla analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🤲🧿🧿
Esra_57 Meyvebicagi gözün aydın canım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah bende oğlumu bekliyorum bugün 36 olduk çok şükür erken doğum riskim var bekliyoruz Miraç beyi
gayecam Meyvebicagi oy canım benim okurken ağladımmm 🌸 gece gece iyi geldi bu hikaye… son 6 günüm ve çok heyecanlıyım inşallah böyle güzel bir hikayem olur ❤️🌸 sağlıkla büyüsün Göktuğ💙
Meyvebicagi Esra_57 adı gibi güzel hikayeyle gelsin inşallah 🤲🏻😇 ben korkulacak bişi olmadığını sabretmemiz gerektiğini öğrendim ☺️
Meyvebicagi gayecam hiiiiçççç endişe etme nasıl bir hikayemiz olursa olsun o anda Allah bize o gücü ve sabrı veriyor 🤲🏻😇 en güzel en kolay haliyle kavuşun inşallah
Esra_57 Meyvebicagi çok şükür hastaneden geldim her şeyinin güzel olduğunu öğrendim 3085 Gr olmuş riskten kurtulduk Allah’a şükür doğumu bekliyoruz artık