Merhaba arkadaşlar geçen hafta pazartesi günü doktora gittiğim zaman daha çok küçük 5 haftalık kalp atışını çok az alabildik dedi bu hafta farklı bir doktora gittim 6 haftalık kalp atışı duyulmadı ama haftaya tekrar gel bakalım kalp atışı olmazsa kürtajla alalım dedi kürtaj olmaya hazırlıklı gel dedi çok üzüldüm benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu? Kalp atışı az duyulup sonradan duyulmamasının sebebi nedir