as_af Sizin doğum belirtileriniz nedir? Tecrübeyle sabit olanlarından lütfen. Geçmiş postlarda bulamadım pek şaşırdım açıkcası :) benim 2. gebeliğim fakat ilkinde acil sezeryana alındığım için belirtisizdim…