acemi1annee Güzel anneler merhaba 😊 Zaman zaman sağ kasığımda ince bir sancı oluyor. Bunun nedenini bilen var mi ?
Rmysarft acemi1annee merhaba canım🤗 bebek büyüdükçe kasıklarda gerilme meydana gelir iki kasıkta ağrıyacak diye bir kaide yok tabi bazen sağ bazen sol ağrır ama genelde sağ kasıkta hissederiz biz bunu eğer dinlendiğinde uzandığında geçmeyip sık tekrarlayan ve artan bir sancı değilse bebeğin geliştiği gösterir bize bu ağrı dediğim durumlar haricinde bir ağrıysa korkmana gerek yok 😌
acemi1annee Rmysarft o kadar güzel yazmışsin ki çok teşekkür ederim bilgi için 😇 artan ve israr eden bir sanci değil çok şükür benim minik fasulyem gelisiyormus demek 😊😇
Eylul_- Çok yorulduğumda hep sağ kasigim ağrır ve belimi sarar, sonra şiddetlenir ve sağ ayağımın üzerine basamam. Ama çok şükür 1 gecede geçer