Dediğim gibi bir çok ürün kullandım hiç biri o ürün kadar beni rahatlatmadı . Zaten yeni doğan bebeği bu şekilde taşınması bence iyi değil yeni doğan zamanı en sağlıklı pusetidir diye düşünüyorum diğer türlü süt gibi kemikleri var o şekilde oturuş pozisyonunda bana pek sağlıklı gelmiyor o yüzden ben 3 4 ay geçtikten sonra kanguruya başladım.