Hayırlı geceler hayırlı ramazanlar güzel anneler .
Bir kızım var 4 yaşında ve yeni hamile olduğumu öğrendim 5 haftalik .ilk doğumdan sonra anksiyete ve panik atak nöbetleri geçirdim ve bu aralıklarla devam etti tabi son dönem daha iyiydim şuan ikinci çocuktan sonra aynı şeyleri yaşar mıyım diye korkuyorum . Tecrübelerinize ihtiyacım var .