karanmom Kızlar 8. Haftada karın çıkar mı benim göbeğim hiç yoktur şuanda yok , ama sağ karın az şişmiş çok az , sol yer aynı aynada fark ediyorum sizde var mı yoksa bana mı öyle geldii
Zeynepozcan karanmom gaz canım o, bebek daha miniminiminnacık yani dışarıdan kendini belli edecek büyüklükte değil
poyrazin_annesi28 karanmom Gaz ve şişkinlik oluyo o haftalarda. Yani cok minik karnın çıkması mümkün değil bence canım
Gamzeliii77 karanmom bende 3 aylik hamileyim 6 aylik gibi karnim ama asiri kabizim ve gazim var gaz cikarttimmi hemen sönüyorum 😃
karanmom Hilal2901 gaz olsa hissederim erken evet ama doktora sordum kötü bişi mi dediki 2 ayda az belli olur zayıfım çünkü kilolu da belli olmaz dedi
Hilal2901 karanmom ben de 43 kiloydum gebe kaldıgımda 4 aydan sonra belli oldu diğerleri gazmış o yüzden söylüyorum 😂 farkını anlycaksın emin ol
karanmom Hilal2901 canım tabikidee aksini iddia etmiyorum ama bazen oluyor oda bebis daha ufak rahim genişliyor işte
karanmom FatmaAselinAnnesi_60 herkes aynı olmayabilir bünye meselesi tabi olablr ama cikmayacak diyede bir şey yok
Esoo06 karanmom bel çevresinde genişlik iç çamaşırını sıkma oluyo ben çok zayıfım rahim vajen üstünde sislik var evet gaz artıkça artıyor ama karnım değil asıl sis yer herkesin farklı benim hep erken çıkıyor. Dr umda evet diyo ki zaten disarda gorunme değil insan bedenini taniyo