Elif28 Arkadaşlar daha kaç haftalık hamile olduğumu bile net bilmiyorum doktorum haftaya keseye bakariz demişti. Ama 3 gündür sağ boşluğumda sağ rahmimde rahim üstünde bazende agrım oluyor bıçak batması gibi acaba neden normal mi allah korusun bisey olacak diye çok korkuyorum...
Sedaaaa Elif28 benim de hep sağ tarafım da agri vardı sağ yumurtamdan hamile kalmışım doktorum öyle söylemişti endişelenecek birsey yok bence bol bol dinlenin derim
Medusa Haftaya keseye bakacaksa muhtemelen 4-4,5 haftalık filandır en az. Betahcg ben bir kere ölçtürdüm sadece o da yeni 4 haftalıktı, 80 çıkmıştı. Şimdi kaç bilmiyorum ama güzel gidiyor 9 haftalık olduk. Rahimde ağrı olması çoook normal 1-2 hafta kramp gibi ağrır, sonradan rahim büyüdükçe daha karın ağrısı şeklinde devam eder
Asiveela Bebek yerleştiği için o ağrılar oluyormuş bende de olmuştu sekizinci haftaya kadar devam etti internette betahcg değerlerine göre kaç haftalık olduğun yazıyordur benim 1000 di 5 hafta yazıyordu