Emanetimi_bekliyorum Kızlar 37. Haftadayım hala göbegim düşmedi siz göbeginizin düştüğünü nasıl anladınız? Nasıl düşüyor :)
Beyza038 Emanetimi_bekliyorum 38+5 deyiz görenler göbeğin düşmemiş daha doğuma vardır diyorlar moralim bozuluyor. Göbek düşmeden doğum olmuyormuki.
neshakin Emanetimi_bekliyorum sırtınızı dik bir şekilde bi yere yaslayıp ayaklarınızı dümdüz uzatın eğer bacak bacak üstüne atabiliyorsanız karnınız daha inmemiş demektir atamıyorsanız inmiş demektir 💐
kadertugrul7 Emanetimi_bekliyorum bende herkes karnin aşağı inmiş erken dogum yaparsin sen diyip durdu 39+5te doğdu oğlum bence bi alakasi yok dogumun onunla yoksa ben 30 haftalik felan dogum yapicaktim soyleyenlere göre
AsyaveAnnesiii Beyza038 aynı durumdayım ve artık gelsin istiyorum bende 38+3üm hiç bir belirti de yok henüz
Emanetimi_bekliyorum Beyza038 benimde çok canım sıkılıyor benle olanlar hep dogurdu bir ben kaldım zamanda geçmiyor çok yoruldum
ysfunannesi 35+2 göbeğim baya düştü her gören de bana erken doğurursun diyor buda benim moralimi bozuyor 😂😂😂
Elifbuyukk Elini göğüslerinin altına midenin üstüne koyduğunda elin dümdüz duruyor göbeğinin düştüğünü en kolay böyle anlıyorsun sanırım ☺️
Emanetimi_bekliyorum Elifbuyukk bana da dediler 4 parmak koy ama düşmemiş 38 olacam nerdeyse ne zaman dogacak çok üzülüyorum geçmiyor günler
Emanetimi_bekliyorum AsyaveAnnesiii bende de hiç belirti yok herkes soruyor dogurdun mu tık yok artık dogurmak istiyorum çok bunaldım
Elifbuyukk Emanetimi_bekliyorum kız dur daha ne üzülüyosun benim arkadaşım 42. Haftada doğurdu suni sancıyla bebiş henüz gelmek istemiyor demek ki 😄 gebeliğin normal süreci 40 haftadır zaten 37 den sonra doğması normal bir durum tabiki ama genel olarak gebelik süreci 40 haftadan oluşuyor bebişin içeride keyfi yerinde daha gününü dolduruyor demek ki ☺️
AsyaveAnnesiii Emanetimi_bekliyorum sizin ne gibi şikayetleriniz var benim düne kadar bi şeyim yoktu bugün her şey battı resmen bana
neshakin Emanetimi_bekliyorum ben 36+4 üm atamıyorumayağımı yerinden kaldıramıyorum hiç. Bir haftadır bebem aşağı aşağı itiyodu kendini
Emanetimi_bekliyorum AsyaveAnnesiii kilo aldım her yerim şiş çok bunaldım ilk dogum korkuyorum inşallah saglıkla en kısa zamanda dogar
AsyaveAnnesiii Emanetimi_bekliyorum bende öyle ilk doğumum normalde zayıf hamile kaldım sırt ağrım çok oluyor dünden beri göbeğimi taşıyamıyorum resmen sırtıma vuruyor ağrısı inşallah sağ salim alalım kucaklarımıza