Kızlar doğum doktoruna gittim bugün cinsiyeti öğrenmek için ama doktor 70 yaşlarındaydı bebeğe erkek dedi emin olamadım aklım bir şey kesmedi doktordan lütfen bebeğin cinsiyetinden anlayacak olanlar yazsın tecrübeli anneler yada hemşireler gidemiyorum yoldayım şehir dışına gidiyorum hastaneye gitmem biraz geç olucak lütfen biri erkek olup olmadığını söylesin bana🥹