seydaaak gayet memnunum benim için ilk önceliğim normal doğum teşfikçisi olması günümüzde özel hastaneler malesef sağlıktan çok müşteri odaklımla olduğu için Serpil hanıma bu konu da güvenebilirsiniz ondan emin değilim canım bu ay gittiğimde doğumu da bu tarz konuları da konuşacağım 5 aya girdiğimiz için