38+4 deyim bebek şuan 3625 kilo ve doktor göbeğinin 40 haftalik bebekle aynı ölçüde olduğunu söyledi kilosu çok önden gidiyormuş bu hafta doğum yaptım yoksa sezaryena alicaklar ve korkuyorum çatı muayesini yaptı 2 cm açılmam var ve doktor da açılmaya yardımcı olmak için muayene etti aynı durumu yaşayıp normal dogum yapanlar var mı?