Elifkoca Kızlar normalde 6 haftalık hamileyim ama bugün doktor 4 haftalik dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı
Ada022 Elifkoca benimde normal adet tarihim 13 kasımdi geç döllenme olmus doktor 18 Kasım olarak değiştirdi şuan ultrasona göre adet tarihinde artık bebiş düzeldi ilerleyen zamanda düzeliyor
Hatice_123456 9haftakik gittiğimde banada 7haftalik dendi o geç yumurtlamadan dolayı oluyormuş adete yakın yumurtlamissin sende benim gibi demekki