Kızlar hamileliğimden beri çok yemeye başladım biliyorum zararlı ama hakim olamıyorum kendime nefsime yedikten sonra çok pişman oluyorum. Normal yemeklerimi de yiyorum kahvaltımı düzgün yapıyorum ama bu şeylerde eksik olmuyor benden. Vicdan azabı cekiyorum işte. Benim gibi olan var mı bilmiyorum tavsiyelerinizi de bekliyorum🥺🥺