AsyaveAnnesiii Evet benim en son doğumum da kızım ne kanala girdi ne açılmam oldu ne sancım sonra 41+4 de son kontrole gittim doktorum 2 gün sonra gel yatışını yapalım suni sancıyla başlatalım dedi, hastaneden çıktım eve geldim korkudan hemen ayıptır söylemesi ilişki, sıcak duş merdiven in çık herşeyi yaptım 2 saat sonra 8 cm açılmayla gittim eğer doğum başlamazsa suni sancıyla başlatıyorlar 🥰😊