Hamileliğimin başından beri lierac, Hindistan cevizi yağı ve zaman zaman bebek yağı kullandım her gün zaten alışkanlık olarak bol su içen birisiyim ama şu an 25+2 de acayip kaşıntılarım var. Çatlaklar biz geliyoruz diyor… sanırım gerçekten kullanılan ürünlerle vs bir alakası yok çatlayacağı varsa çatlıyor