Kızlar 28+4 teyim ama 1-2 haftadır sol göğsümün tam altında kaburga kemiğim de öyle bi acı var ki uzansam da acıyo otursam da ayakta da dursam asla geçmiyo nasıl yapacağımı şaşırdım? Önerisi olan veya bu durumu yaşayanlar var mı çok zorlandım özellikle bugünn