Devaamine Merhaba anneler ben 3 Mart’ta çatlatma iğnesi vuruldum 20 Mart’ta betahgc 222 çıktı ikiz olabilir mi sizce doktorum aşılama tedavilerinde yüksek olasılıkla olabiliyor demisti
Devaamine Sermec27 bende tek istiyorum zaten bir tane kızım var ama yinede rabbim ne nasip eder beklicez 🥰