Mti2209 Merhaba kızlar tsh değerim 3.5 çıktı kadın doğum doktorum gebelikte sınırın 2.5 olduğunu söyledi ve dahiliye ye yönlendirdi . Sizce bu değerde dahiliye doktor ilaç verir mi ?
Benas Mti2209 merhaba çok olmasa da yüksek evet ilaç verecektir doğuma kadar kullanman gerek kahvaltıdan en az yarım saat önce Alman lazım benm de 8 idi şuan 2,5
femme Mti2209 merhaba. Evet çok olmasada yüksek çıkmış 2.5 olması gerekiyor benim gebelik öncesi de vardı ilaci düzenli kullanırsanız değere normalde düşüyor merak etmeyon
denizaleyna Mti2209 benim de 3.5 tiroit ilacı yazdı doktorum onu kullanıyorum. Normalde 3.5 normalmiş ama gebelikte 2 , 2.5 olması gerekiyormuş öyle dedi bana da
Mti2209 Benas teşekkür ederim canım değerler normale dönünce kesiyor mu peki ilacı ? Bir de ben şuan fark ettim eski tahlillerime gittim kızıma hamileyken benim değerlerim hep 3.5 Muş ve kimse bir şey dememişti bana .
Fik Kuzu benimde ilk 4.25 çıkmıştı ilaç kullandım 1 ay 25 mg 4.05 e düştü doktor düşüş az diye 50 mg çıkardı 20 gün flan kullandım dün kan verdim 1.68 e düşmüş Allah’a şükür düzenli kullan aksatma bebeğe zarar vermiyor tiroid ilacı ☺️