Nurdrmz_24 Son adete göre 7+0 bugün doktorum 6+4 dedi geç döllenme olabilir dedi alttan muayene ettiğinde çok az duyabildik duydum da denmez doktorum bebek var kalp atışı iyi dedi ben pek tatmin olmadım yaşayan var mı bu durumu🥲
PSerenity Nurdrmz_24 ben de ilk gittiğimde duymadık hatta bebeği bile görmemiştik alttan bakalım mı dedi doktor baktık meğer bebek rahme yapışmış gizlenmişti resmen o şekilde duyduk kalbini ama az duyduk tabi bi kaç haftaya gümbür gümbür duyulur doktor iyi dediyse korkmayın
Hizligonzales Nurdrmz_24 benimde alttan muayene ile duyuldu ters rahim oldugum icin cok duyulmadi ama doktorum guzel dedi