Benma Kızlar ya oruç tutmak istiyorum ama sırf bebek için tutmicam galiba asla açlıktan falan değil yatarak geçiriyorum zaten ama bilemedim 🥺🥺 çok üzgünüm ya
Sevval0308 Benma canım 24+2 yiz elhamdulillah bugün doktorum kesinlikle yasak hangi ay hangi zaman dilimi olduğu önemli değil gelişme çağında bebekler öyle bile olmasa bu kadar süre aç kalmak gebeler için sakıncalı hadi oldu basın döndü düştün kaldın Allah korusun karnında bir can var dedi bile bile lades. Zaten dinde bu konuda rahatlık sağlamış hamdolsun sonrasında tutacağım inşaallah
AzraFarah Benma 34+1 olduk, yarın niyetlenicem, Rabbim bana da tüm hamilelerimize, annelerimize güç versin
Bebekliannee Benma 25+4 haftalık yarın tutacağım ayretten 2 buçuk yaşında bir bebem daha var ,🤲🏻 çok zorlanirsam sadece yarın tutacağım
Rumiars AzraFarah canım bende 35+2 yım içim gidiyor ama doktorum kesin bir dille haftan çok ileri suyu azalabilir tutma dedi 🥺 sen doktoruna daniştin mı
Benma @Sevval0308 evet bende zaten çok yiyen biri değilim bebeğe üzülüyorum en azından içtiğ biraz su şifa olur ne bilim çok kararsız kalmıştım
Sevval0308 Benma valla cnm dediğim gibi. Ben kendimi bildim bileli tutarım elhamdülillah orucumu bu yıl buruk giriyorum ama tutmayacagim için. Sonra elhamdülillah diyorum rabbim buna da kolaylık vermiş onun için üzülmüyorum rabbim nasip ederse özrünü tutarız 💋
AzraFarah Benma evet büyüdük teyzesi,sadece ilk gün niyetlenicem. Rabbim katında kabul etsin, yardımcımız olsun
Minigininannesi Benma tutamıyorum daha yeni ama kahvaltımı aksatınca başım donmeye başlıyor bir şey olursa kendimi çok suçlarım vicdanen rahat edemem. Dinimiz kolaylık dini sonra tutarım Allah nasip ederse
Mommyustn Ben tutmayı düşünmüyorum 35+2 olduk, zaten tansiyonum düşmeye meyilli biraz aç kalsam bayılacak gibi oluyorum bebeğime de kıyamıyorum o kadar saat aç susuz kalmasına içim razı değil
Minisanne12 Benma bende tutmayı çok istiyorum hiçbir yıl kaçırmadım ama bu yıl zorlanacam gibi o yüzden üzülerek tutamayabilirim. Sonuçta bir can var ve ona bakmak zorunlu. Orucu başka zamanda kaza edebiliriz ama bebeğe bisey olsa telafisi olmayabilir 😥😥
SheeR Benma 25+3 haftalığız bende tutamıcam cok fazla aç kaldığım zaman tansiyonum çok düşüyor nasip olursa inşallah sonra tutacağım
AzraFarah Rumiars danıştım tutma dedi. Ama birgünle bişe olmaz diyorum. Zaten 1-2ye kadar uyuyoruz, sonra kalkınca da bişe kalmıyor
Busel Benma haftani bilmiyorum ama ben tutmayacagim 30.haftadan sonra tehlike arz ediyor çünkü tam o haftadan sonra nereden baksan günde 50 gr almaya birden büyümeye başlıyor bebekler. Aç ve susuz kalmak çok tehlikeli 35.haftaya girdim. Susuzluk bebekte kasılma vs yapıyor aç kalmakta gerileme yapıyor doktorum dedi