Kızlar merhaba . Mide yanması için kadın doğumcum renni duo vermişti .kullandım Bitti . Bir kaç arkadaşımdan duydum gaviscon kullanıyorlarmış. Renniye göre daha iyiymiş . Velhasıl ben de bugün iş yeri hekimimden gaviscon yazmasını rica ettim . İlacı aldıktan sonra farkettimki gaviscon double yazmış aile hekimi. Şüpheye düştüm ve kullanmadım . Bilgisini olan var mı acaba ? Veya normal gaviscon ile farkını bilen ?