Bende arkadaşım sayesinde öğrendim gümüş kapağı ve öule çok pahalıya almadım.e bebekten 200₺ ye aldım yanlış hatırlamıyorsam. kaldı ki 175₺ ye kadar indiğini görmüştüm. 😊 Valla hiç yara yapmıyomuş, kreme flan ihtiyaç kalmıyormuş
Kremin geçirmediğini 1 günde geçirmiş arkadaşım öyle anlattı. İnternette yorumlarda da çok gördüm hiç kreme gerek kalamdı diye. Gümüşün iyileştirici özelliği ile memelerde yara olmuyor missler gibi emziriyomuşsun. Doğurunca görücem🤭 ha doğumdan önce de 1 saat falan takın diyorlar, takıyorum. Gögüse yapışıyor düşmüyor ama dışarıdan biraz komik duruyor 😂😂