Aslikocaer herkesin düşük tehlikesi vardır canım . Yüzde 80imiz düşük riski yaşıyoruz başlıklara baksana.. üzülme stres yapma. Benim en başından beri leke ve kanama var üstüne de 20haftalarda 1cm açılma falan fistan ama 22 yi bitircez inşallah 23 olcaz demem o ki hersey Allahtan ve her leke kanama düşük değildir zor günler ama stres yapma ❤