Nslhn15 Ben zamanında doğmuşum kızı olup 40-41 doğan çok tanıdığım var. Oğlan da 9 ay 10 gün diyorlardı, 3 gün suni sancı sonrası zorunlu sezeryan ile 9 ay 21 günlük doğdu oğlum. Benim doğum sırasında aynı durumda olan kız bebekli anne de vardı.
“Gebelik 40 haftadır” olayına çok takılmayın derim.