12.haftamda kızım olacağını öğrendim kızlar 30 yaşındayım,birde oğlum var çok istiyordum kızımın olmasını şükürler olsun rabbim gönlümüze gore verdi,hepimizin prensesleri sağlıkla gelsin inşallah..😇😇 isim olarak biz ikili koyucaz nasipse oglumunda öyleydi ama bizde bir kaç ismin arasında gidip geliyoruz....Eylül Azra,Tuğçe Özgü,Bilge Asel...bu üç gurubuda beğeniyoruz😀😀😀