Srep Merhaba kızlar bugün bı olay yaşadım ikindi saatlerin de saat 21:30 gibi tansiyon ölçüsü yaptırdım yüksek çıktı doktor ile görüştüm tekrar ölçüm yap dedi ona göre erken doğum flan olur mu yaşan var mı kuveze girdimi bebekleriniz
Sumiire Srep ablam yaptı zaten gelişimini büyük ölçüde tamamlamış oluyor 2 buçuk kilonun üzerindeyse küveze girmiyor
gamzosgamzos Srep 36+5 te doğum yaptım kuvoze girdi bebeğim enfeksiyon ve solunum sıkıntısı olduğu için solunum sıkıntısı sadece 3 gün sürmüştü enfeksiyonda doğduğu hafta ile ilgili değildi
glycnkrt Srep ben yapacağım. yapanlarda var. solunum sıkıntısı vs gibi sorun yoksa küveze almıcam dedi. birde kilosu 2500 üstü olsun dedi. 2 hafta sonra 36 haftadayım mecburen alıcak
Srep Sumiire 2700 ölçüldü cumartesi günü Dr solunum da flan sıkıntı yasanma olasılığı var bu haftalarda doğan bebeklerin dedi
Sumiire Srep düşük ihtimal olabilir bunun içinde belki ciğer geliştirici vurabilirler sen içini ferah tut çok var 36 da doğum yapan sağlıklı bebek prematüre ktogorisine girmiyor bile
busraydnc Srep gebeliğe bağlı tansiyon yani gebelik zehirlenmesi denen şey sadece tansiyon yüksek çıkması ile belirlenmiyor bunun yanında idrarda protein de çıkması gerek doktoruna danışın bi 24 saatlik idrar verin olmadı sıkıntı stres yaptığınız içinde tansiyon yüksek çıkabilir
Srep Evet test verdim az enfeksiyon çıktı tansiyon ilacı ve enfeksiyon için ilaç verdi tansiyon ilacının işlevine göre karar verecek duzeltirse devam hala yüksek çıkarsa alacak bebeğimi busraydnc