Benim de sürekli kasıklarımda sancı vajinada batma vs oluyordu 34+5 ken nstde de biraz sancı çıktı doktorum sancıyı azaltmak için ilaç verdi sancıyı bastırmazsak 37 olmadan doğuma kadar ilerleyebilir biz önlemimizi alalım dedi en sonki nstde de çıkmadı ama arada bir sancım oluyor