ebrylmzayyldz En son 10 şubatta adet oldum 12 gün geciktim beta 21.18 çıktı doktorum daha bi şey söylemedi korkuyorum artmazsa diye benle aynı durumu yaşayan var mı?
babycom456 ebrylmzayyldz cok üzmek istemem ama benımde adetim gectikten 10 gün sonra 18 ile öğrenmistim gec döllenme dedi doktor ama kimyasal gebelik gecirdim umarın öyle bişey yasamazsınız güzelce yükselir cabınızı sıkmayın
babycom456 ebrylmzayyldz korkmayın sakın stres yapmayın 2 gün sonra tekrar kan verin o zmaan belli olur