Mutlu101 Merhaba herkese, dünden beri boğazım şiş, yutkunmakta zorluk çekiyorum ve kulaklarıma vuruyor. Papatya çayı denedim, ballı limon çayı ama daha da ağırlaştı. Yaşayan var mı? Varsa siz neler yaptınız? Ne iyi gelir başka bilen var mı?
Cnsu11 Mutlu101 kaç haftalıksınız bende 8 hf lıkken yaşadım öksürük grip sanırım yine olacağım boğazım acıyo 12 +5 iz çok kötüydü sürekli öksürük nefes darlığı
Agg0207 Mutlu101 nane limon bal çayı yaptm ben gargara yaptim hep yatip dinlendim limonda bogaza iyi geliyor inşallah geçer
Mutlu101 Agg0207 limon bal yaptım, papatya bal denedim. Tuzlu su gargara da yaptım ama yok geçmiyor 🥲