Selamlar
37+6 da çatı muayenem vardi hocam çatının müsait olduğunu söyledi normal doğum için ama gel gelelim bebeğin suyu sınırın Bile altında dedi
Başka hekime yönlendirdi 2 farklı gözle bakalım dedi
- Hekim de suyun çok az 2 hafta daha dayanamaz dedi
Kendi doktoruma tekrar gittim konuşup karar vermek için
Yarın sabah gel doğumu başlatalım dedi
Normal dogum istediğimi bildiği için suni sanci veririm başlatırız dedi
Sabah 7.30 civarı hastaneye geldik
Yatışım yapıldı
Suni sancıyı vermeye başladılar sanci geliyor 75 77 falan ama ben hiç hissetmiyorum
Arada gelip çatı muayenesi yapıyorlar hiç açılma yok 🤣😅
Saat oldu 14.25 falan hekim geldi son bi çatı muayenesi yapıldı tabi bu saate kadar 4 kez çatı muayenesi oldu
Hiç açılma olmadı 😔
Hocam istersen gece 12 ye kadar suni sanci ya devam edelim ama bebegi gece almamız gerek dayanamaz dedi
Eşimle hızlıca konuştuk
O kadar suni sanciya tepki vermediği için daha fazla beklemek istemedik
Acil bi şekilde sezaryen e karar verdik
Hemen ameliyathane ye haber verdiler 10 -15 dk içinde aldılar beni ameliyata
Çok güzel geçti hersey
Anestezi uzmani geldi yapacakları her işlemi anlattı
Bu arada spiral sezaryen oldum
Yapılan iğneden kaç dk süreceğini kadar konuştuk
15.30 da kızımı gördüm
16.30 civarı da ben odaya çıkarıldim
Şuan biraz ağrılarım var ama o da normal
Bebeğimi görünce herseyi unuttum
Bebeğim ve benim sağlığım her şeyden daha önemli
Çamlıca medipol de sezaryen oldum
Hemşirelerden yemek getiren ablalara kadar bütün herkes çok ilgiliydi