karanmom 8 haftaya giriyorum ve karnım aciyor altları aynı gebeliğin ilk oluştuğu zamanlar gibi oldu sizdede öyle mi doktorum rahim büyüyor dedi tabi tuvalete çıkma işini demiyorum bile tuvalete yatak kursam yeri 😂😂sizde durumlar nasilll
babycom456 karanmom yaa bende diyorum niye acıyo doktorada gitmemistim tesekkür ederim iyi oldu 😅 bende öyle gece en az 3 defa uyanıyorum simdidenn
karanmom babycom456 normal canım normal rahim büyüyor artık portakal kadar genişlemiş rahim 8. Haftalarda
karanmom babycom456 canım bişi sorcam sana benim sağ karnım hafif şişti ama sol değil aynaya bakıyorum sağ az daha soldan büyük acaba karnimmi büyüyor sende de oylemiii
Cnsu11 karanmom benimde çok hafif asimetri vardı karnın büyüyo canım benim 12 haftalık olsu karnım baya büyüdü