yagmur50 Arkadaşlar bu çok hassas bir durum kimse tut veya tutma diyemez haftanız,kullandığınız ilaçlar vs herkesin farklıdır burda sorulması gereken bir soru değildir ben öyle düşünüyorum açıkçası ve bunu en iyi doktorunuz bilir
nebakiyonkomikmi yagmur50 O tutuyim mi diye soran hanım efendiler iki gün sonra gorucem 😂😂 Post açarlar kızlar tutamıyorum bunun günası nedir diye 😂😂
hayalperest2310 yagmur50 yani bence de herkes vücudunu kendini biliyor tanıyor isteyen tutar isteyen tutmaz 🤷♀️
Novamomy yagmur50 ay gerçekten öyle doktorunuz var sonra diyaneti arayıp sorun kimse tut ya tutma diyerek vebale girmek istemez başkalarının ne dediğine göre hakaret edecek yaşı hepımız geçtik bence 🤷🏻♀️
Tiiffany nebakiyonkomikmi vallahi ya. Sorulması bile bana saçma ötesi geliyor. İçinde bir can ve ötesi berisi yok
tubimom Novamomy ya bende kendi akrabalarıma bile tutamicam diyince bir tuhaf oluyorlar ablam bile öyle sanki bişey olsa vebalini onlar ödeyecek
Zorrrannelik Vallah göre göre bıktım yaza yaza yoruldum 😂Neymiş bu bilmem herkesin kendine özgü Hah tut deyince tutulmaz hah tutma deyince de öle olmaz Herkesin kendi bünyesi kendi vicdani ama anlatamıyorum
Sahnedekimadam Katılıyorum , birde gebeliğin başında günde 6 öğün beslenip bol su iç diyen doktorlar nasıl oluyorda tutabilirsin diyor onu da anlamış değilim 🤷♀️
elifaydinn Sahnedekimadam onu hangi doktor diyor ya 2. Ye hamileyim en az 5 doktor gezdim toplamda biri Dahi gebeliğin başlarında yemenin önemli olduğunu söylemedi hatta tam tersi ilk zamanlar bebek anneden alıyor gerekli her şeyi kendini zorlama dedi . Bir tanesi de çok önemli mutlaka ye demedi şaşırdım bu yorumunuza.
Ozge56 yagmur50 tutacaklarindan değil yarısı sormak için. Zaman günahı yok ki hamile kadınlar o ay af sayılıyor.
Novamomy Ay bide kusuyorum oruç tutabilir miyim?açlığa dayanamıyorum oruç tutabilir miyim ?yani bunun karar mercii burası mı ya ?kussan zaten orucun kabul olmayacak mantık terk 🙄
nebakiyonkomikmi @Tiiffany İşte sanki tüm ibadetleri yerine getiriyormusuz gibi oruç tutmasak cehenneme gidicez hamileyiz yani bunun şeyi var mı insanlari anlamak zor
Serencihannn yagmur50 yan komşum Hamile ayrıca serklajlı daha 1 haftalık bana sürekli br haftadır sende tut çok sevap diye baskı yapıyordu hatta namaza bile gidecekmiz hamileyiz diye 2 katı sevapmış kendi yapıcakmş banada ısrar üstüne ısrar en sonunda yeter Israr etme artık dedim beni engelledi allahıma şükür engelledi daha mutlu edemezdi beni hiç bir hareketi 🙏🤲
defneemom Serencihannn beni engelledi allahıma şükür engelledi daha mutlu edemezdi beni hiç bir hareketi 🙏 kız Allah seni eldpceöpdd kahkaha attım
yagmur50 Serencihannn yok artık aaa daha neler duycam hay Allah 🤦🏻♀️her şeyi geçtim herkesin ibadeti kendine yani ısrar etmek ne demek