xbebegimx kaç mm olduğu hakkında bir şey demedi mi benim ki 6mm üzerindeymiş ve bu da sıkıntılı bebeklerde oluşuyormuş çok moralimiz bozuldu bende benimle aynı durumda olan var mı merak ediyorum rabbim tabi ki kimseye bu durumu yaşatmasın sadece bilgi edinmek istiyorum