Merhabalar bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba? 28 haftalık gebeyim bebeğimin kilosu 2 hafta geriden geliyor yaklaşık 1 aydır gebelik şekerimin olduğunu öğrendim çok uyum sağalayamasam da düzenli beslenmeye çalışıyorum ve verilen listeden çok verim alamıyorum çok doyma hissim olmuyor. Acaba bebeğim bu yüzden kilo almıyor olabilir mi ? Var mıdır başına gelen önerilebileceğiniz bir şey