Hlilal olabilir bende 2 hafta önce grip oldum tıkanıklık hala devam ediyor. Pazartesi sırt ve bel ağrım oldu birde mide bulantısı kusma acaba doğum belirtisi mi diye acile gittim doğum değil. Gece yatmadan bi parol attım, sonra eşim sırtıma farmasinin at kestanesi kremi ile masaj yaptı ve havlu koydum, ertesi günde hiç kalkmadan yattım dinlendim ohh rahatladım ağrı felan kalmadı yani