DamlaSu Kızlar ben hep duru ismini koymak istedim eşimde ikinci isim olarak Asya istedi. Sizce Duru Asya nasıl geliyor kulağa veya Asya ismi güzel mi sadece Asya olsa 🙄🤔
oglummehmedim DamlaSu valla hic aklimda yoktu ama cok guzel bi isimmis bayildim Asya ne guzel asya koyun bence acayip
Burcu35 DamlaSu duru asya diye seslenilmez belki ama ikiside çok güzel bence koyun gitsin içinizde mi kalcak😂
As06 Biz koyacağız InsAllah Asya yı kulaga guzel geliyor ben de turkan soraya benzedogım ıcın kız da sana benzer diye esım koydu :)
Burcu35 DamlaSu ikiside neden birbirinizi kırasınız? Bende oğluma Ata istedim eşimde Göktuğ istedi. Ata göktuğ koyucaz inşallah. Ama herkese Ata diye seslendirticem🙊
melkebtt DamlaSu ben duru ismini nedense sevemedim , asya daha guzel bence ama dahada guzeli olabilir anlam acisindan iki isim.arasinda kalsam asya derdim
HaticeNur Asya çok güzel bence kulağa çok hoş geliyor duru asya sanki ikisi birbirine yakışmamış tamamlamış sadece asya guzel
mhtp18 İkisi de güzel isimler ama yalnızca Bı tanesini koy ıcınden hangisi geliyorsa ondan vazgeçme derim 😉
mhtp18 DamlaSu evet insan esini de kırmak istemiyor ama duru ismini cok istiyorsan esini ikna et ilk bebege ben ikincı bebegımıze sen karar ver diyebilirsin tabı bir ömür tasıyacagı isim cok önemli 😊