Perinatolojiye randevu bulamadım ve Ankaradaydım o sıra oraya gittim ve doktor bana kalbinde beyazlık olduğunu söyledi sıvı alırsak daha net bilgiye ulaşırız ama bebeğini kaybedebilirsin dedi istemedim tabi burda kendi doktoruma gidip tekrar bakmasını isticem birde down sendrumu olabileceğini de teyit etti tabi ama ikili tarama testinde öyle bişey olmadığını söyledi kendi doktorum sonradan down sendrumu olma ihtimali var mı sizde de böyle bişey oldu mu ?