Kızlar merhaba , 34.16 çıktı değerim doktor dostınex verdi , kutu içerisinde 2 adet vardı pazartesi birini perşembe birini içtim 3 aydır deniyoruz acaba benim de yüksek diye mi olmadı , geçen ay cok fazla göğüs ağrım vardı ilk defa böyle ağrıdı adetim de 18 gün gecikmişti zaten hep gecikiyor insallah ilaç düşürmüştür. Sizce etkilemiş midir ?