Naz0606 zlmchnklc bende elenatal 2 kullanıyordum doktoruma söyledim çok büyük diye onunla birebir aynı olan bir hap var ondan kullan dedi oda vitamin ama kapsül olarak elenatalın bir küçük boyu
Tusami zlmchnklc ilk 3 ay elenatal kullandım sonra best vm 1 sonra best vm2. kullandım. 35.haftadayım hala kullanıyorum, doktorum doğumdan sonra 2-3 ay daha kullan dedi. Yutması kolay 😄
Meribiri1 Bende üç aydır kullanıyorum tadı kötü değil yutmakta zorlansanız bile ben bol su ile yutmaya çalışıyorum
zlmchnklc Yumşatıp içtim sıcak suda bir şey olmaz inşallah eskiden böyle vitaminler mi varmış ya hepimiz sapasağlam doğmuşuz 😅