Mrmrsckl Kızlar ınstagramda izlediğim videolarda özel hastanelerde bebek doğduğunda ilk hastanenin elbisesini giydiriyolarlar acaba her özel hastane için geçerli mi bu?
YagizAsyaMom Mrmrsckl ben sadece medical park ve acıbadem de gördüm ha birde Florence Nightingale de var
istanbulluanne Mrmrsckl Genelde doğum fiyatlarinn çok uçuk olduğu hastanelerde oluyor o ya 😀 acibademlerde, memoriallerde falan.
Mervekaya Mrmrsckl acıbadem de dogum yaptim dogum öncesi bebegimle ilgilenecek bebek hemşiresi odaya gelip genel konuları anlattiginda sordu. Giydirmemi istedigin bir kiyafeti var mi biz mi giydirelim diye. Ben vermistim giysi.
Gamze612 Mrmrsckl istanbul umraniyedeki hisar intercontinental hastanesinde de ilk kiyafetleri hastane veriyir bebek bezi vs. Sadece sapka ve eldiven veriyormusum
Ayferfeneer Mrmrsckl hayır yoktur yüksek fiyatlı hastaneler yapiyo acıbadem gibi hayat hast zaten 2bine mi dogum yaptırıyo hiç sanmam yani. Pembemavide dogum yaptım yoktu
ezos Mrmrsckl var canim hastanenin doğum fotoğrafçısı söylemişti sonrada sormadım kimseye hatta lohusa şerbeti dağıtılacak biseyler de var demis ti biz de sasirmistik
GlsmEker Mrmrsckl hayat hastanesinde var ben Doğum paketi kapsamını öğrenmeye gittiğimde öğrendim biz hediye ediyoruz dediler ayrıca kuaför paketi bile var içinde ☺️
Mihri-musta Mervisss ben İstanbul’da surp pirgiç e gidiyorum orada var, hastaneye nst ye gittiğimde sordum hemşirelere Doğuma geldiğimde dogumhaneye ne vermeliyim hasta bezi bebek bezi tulum falan diye sordum herşeyi ilk biz hallediypruz dediler
oguzs Mervisss acibadem eskisehir umit, eskisehir anadolu artk cogu hastanede var pahali olmasina gerek yok
Ayferfeneer Mihri-musta evde kendi yıkayıp utulediginiz gibi icinize sindi mi hep bunu dusunmusumdur o tulumları görünce hani ilk giydiği şey hassas ten
Mervisss Mihri-musta ohh ne güzel bizim burada hasta bezleri bile bizden gidiyor.. peki doğum ücreti ne kadar ve içinde ne kapsıyor ücreti
Sebnemetin Mihri-musta öyle diyorlar ama özel isteğiniz olursa giydiriyorlar ama yanınıza anı oldun diye kesin bir takım veriyorlar. Bende orada yapacagım dogumumu
Mihri-musta Ayferfeneer kullandığımı söylemedim hastane böyle yapıyormuş dedim. Farz değil sonuçta istemiyorum denilebilir.
bsragrsl GlsmEker daha salı günü sorduğumda sadece 1 litreye kadar lohusa şerbeti ve hastane çıkışı veriyoruz dediler kuaför hizmeti ve fotorafçıdan hiç bahsetmediler.
GlsmEker Mrmrsckl Doğum fiyatı mı soruyorsunuz? Bu söylediklerim zaten Doğum paketine dahil şeyler ☺️
ezos Mrmrsckl yılbaşından önce sezeryan ve normal 2200 epidural istersen +500 fotoğraf ayrıca ücret oduyorsun kuaför de dahil doğru unutmusum😊ama yılbaşından sonra zam gelecekmiş ne kadar olur bilmem şansımıza 🤔
Ayferfeneer Mrmrsckl ben şahsen güvenemem ya hem reklam bebeği gibi geliyo görünce heryerinde acıbadem memorial fln yaziyo ya bedavaya dogum yaptirmislarda blogger anneler gibi heryer reklam😀😀
Ayferfeneer Mandarin9 arkadaşım iki ay once dogum yapti hastaneye gittim yoktu bebekte öyle bisey ama
Gmziscn Ayferfeneer aynen bende acıbadem düşünüyorum ama giydirmicem ilk kıyafetleri heryerde acıbadem yazıyor 20 liralık tulum için ilk etapta öyle görmek istemiyorum bebeğimi 🤗