Merhaba 28+6 yim bugün. 2 gündür boğazlarım ağrıyor ve hastaydım burnum da akıyordu. Gündüz kızımı kayinvalideme yolladim bütün gün de yattım nerdeyse dinlenmek için. Fakat 1 1.5 saattir agrım var bir azalıyor bir an artiyor kipirdayamiyorum oturamıyorum yatamıyorum t tarif de edemedim ama canım yanıyor. Ilkisezaryendi. Sezaryen dikişinin üzeri ile göbek deliği altında kalan kısımda ama yanlarima doğru? Dün kontrolde dr erken doğum riski yok demisti ama bu ağrı nerden çıktı çok kötüyüm napicagimi bilemedim.